Remedy Entertainment Oyj | Yhtiötiedote 22.3.2022 klo 14.00

Remedy Entertainment Oyj:n vuosikertomus, toimintakertomus ja tilinpäätös vuodelta 2021 on julkaistu

Remedy Entertainment Oyj on julkaissut vuosikertomuksen, hallituksen toimintakertomuksen ja tilinpäätöksen vuodelta 2021 yhtiön verkkosivuilla osoitteessa: https://investors.remedygames.com/talousjulkaisut

Vuosikertomus, hallituksen toimintakertomus ja tilinpäätös vuodelta 2021 löytyvät myös tämän tiedotteen liitteenä.

REMEDY ENTERTAINMENT OYJ

Veli-Pekka Puolakanaho, Corporate Development Director
Puhelin: +358 50 430 0936
Sähköposti: veli-pekka.puolakanaho@remedygames.com

Aktia Alexander Corporate Finance Oy, hyväksytty neuvonantaja
Puhelin: +358 50 520 4098

REMEDY LYHYESTI

Remedy Entertainment Oyj on yksi Suomen ensimmäisiä kansainvälisesti menestyneitä videopeliyhtiöitä, joka tunnetaan tarinallisista ja visuaalisesti näyttävistä toimintapeleistä kuten Control, Alan Wake ja Max Payne. Lisäksi Remedy kehittää omaa Northlight-pelimoottoria ja pelinkehitystyökaluja. Perustamisvuodestaan 1995 Espoossa sijainnut yhtiö työllistää yli 290 pelialan ammattilaista 30:stä eri maasta. Remedy on noteerattu Nasdaq First North Growth Market Finland -markkinapaikalla.

www.remedygames.com